Today Sucks!

TODAY SUCKS!

Calling it a ‘bad day’ is an understatement.
Meskipun dari pagi hingga pukul 11 tadi berjalan lancar seperti biasanya, namun nampaknya mulai pukul 11 roda kehidupan gue mulai berputar ke arah yang berlawan. Parbet! Ngeselin! Ngegondokin! Grrrr!

Waduh awalan posting yang tidak baik -_____________________-”
Maaf ya para pembaca setia blog gue (yakali ada yang baca blog lu ji -______-“)
I hope everything gets better tomorrow.

..well I believe it obviously will since I don’t think it could get any worse than this. 😐
..wait, I shouldn’t have said that. Who knows what’s gonna happen tomorrow?
Lets just go back to
“I hope everything gets better tomorrow”

Ngeselin sih, yah tapi mau diapain lagi? Daripada mikirin emosi yang naik turun melulu mendingan gue mikirin fisika atau kimia yang masih ancur-ancuran deh! H-5 niiih, ciaaaat semangat!

Udah dikejar-kejar nih, *lirik buku soal
Byeeeeee~

Advertisements

One thought on “Today Sucks!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s